12/12.

Ville mest säga tack, tack för att du finns in mitt liv..
För att du alltid finns om det är något, 
och för att du alltid finns även om det inte är något..
Tack för att du får mig att skratta och må bra.
Du får mig att inse att allt inte är så jobbigt som man ibland kan tro..
Alla har det jobbigt ibland, och det gäller att se det positiva och gå vidare..
Du betyder mer för mig än många tror, mer än även du troligtvis vet om..
Du säger att du skulle offra ditt liv för mig, 
jag hoppas du vet att jag skulle göra detsamma för dig?
Granholm, du är värd mycket, och du är älskad från många olika håll, på många olika vis! 

Kommentarer
Postat av: Granholm

=O Betyder mycket för mig att få höra de. Alltid för dig Johanna, du ska veta att om nån hotade dig me pistol så skulle jag slänga mig framför dig och ta skottet i ditt ställe. Du betyder hur mycket som helst för mig. Tack för att jag fick vara med på din blogg. Ha de bra =)

2008-12-12 @ 21:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0