15/12

Hejsan hoppsan.
Idag blir det ingen dikt liknande sak, utan bara vanlig text..
Sitter hemma i Båstad, inne på msn, snackar med lite folk å försöker roa mig på bästa möjliga vis.
Jessica är inte hemma, å emma är på sjukan så sitter själv, men det är trevligt det osså..
Anledningen till att det inte är dikt som gäller idag är för att jag helt enkelt inte orkar få ihop nån vettig text utan vill bara skriva av mig lite.. Emma ringde för ett tag sedan, hon mår finfint men hon får inte träna på typ 6 månader nu... hur ska hon överleva?

Kanske man får träffa Bobban i veckan dårå..? Naaajs i så fall !

JAG ÄR SAKNAD!!

I morron serveras det julbord i skolan, känns inte så pepp men det blir nog bra..

Vet fortfarande inte vad nyår kommer att innebära för mig iår.. nått förslag?

Jag börjar leva med svåra sov och konsentrations svårigheter.. Tackvare att jag inte kan träna å röra på mig.. men tänkte köra lite nu ikväll faktikst så länge foten pallar med det.. orkar inte sitta i soffan mer som nån typ gravid flodhäst..

Klockan börjar typ bli mkt å här är varmt som satan, så dax att ta sig utåt tänkte jag..

Pussheejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0