??

För ett år sedan rullade dessa tankar i mitt huvud : 

Vad är kärlek? 
Hur vet man att man känner kärlek till någon? 
Hur vet jag att jag är kär? 
Hur vet jag vad som är rätt? 
Hur vet jag vad som är fel? 
Hur vet jag vad kärlek är?

Nu ett år senare, nästan exakt ett år på dagen till och med, hittar jag den texten,
minns dagen jag skrev den, minns precis hur jag kände å tänkte. 
Jag har varit med om mycket sen den gången, men ändå finns tankarna kvar..


( Hela texten är inte med, plockat ut små delar av den, därför den är lite skum å dålig. )..

Kommentarer
Postat av: Joakim

Tycker de som du plockat ut är bra =)

2008-12-21 @ 03:25:10
URL: http://joakimgranholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0