12/12

Jag blir så förvirrad av allt detta.. 
Vet inte riktigt vad jag ska tro eller tänka..
Vet inte riktigt hur jag ska känna eller fundera..
Hur blir livet om det bildas ett "vi"? 
Vill du ha en del av mitt liv, vill du bli en del av mig?
Är det sant allt det du säger, eller är det sånt som låter bra för stunden? 
Kommer jag skratta och vara lycklig över att ha dig som min,
eller kommer jag gråta och vara olycklig för vi inte var menade för varandra?
Kommer jag kanske gråta och vara olycklig för du är min,
eller kommer jag kanske skratta och vara lycklig för vi inte var menade för varandra?

Sommar, mys och solnedgång, du lova mig det. 
Jag vill uppleva det.. 


Kommentarer
Postat av: Granholm

Den var jättefin. Den va djup och hade ett bra budskap och jag hoppas att allt löser sig för dig och att du blir riktigt lycklig.

2008-12-12 @ 21:29:23
Postat av: Anonym

glöm inte , jag håller vad jag lovar spec för dig, johanna du är den sötaste av dom sötaste

2008-12-21 @ 02:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0