...


Sen första gången jag såg dig, var mitt liv som på rosa moln.
Varken när jag skadades eller plågades kände jag smärta.
Jag mådde bra, jag var lycklig, för du var min.
Fram tills idag, idag försvann molnen under mina fötter.
Jag föll, föll mot havet, det djupa.
Det skrämde mig, jag visste inte var meningen låg.
Helt plötsligt befann jag mig där på botten.
Fick aldrig någon chans att ändra mina beslut.
Nu ligger jag här, men nu leder vägen bara åt ett håll- uppåt !
Bli stark igen är mitt nästa mål..

Kommentarer
Postat av: maddz

Bra! tänk positivt! jag kan komma o krama dig nån gång nu i helgen:). Samma problem har uppstått för hos båda två gånger nu. Bäst för oss att ändra på den förbaskade kärleken och hitta den riktiga rätta!:) hihi Ha de bra!<3

2008-12-05 @ 07:40:02
Postat av: B

kämpa på :D

2008-12-06 @ 02:16:25
Postat av: Granholm

Bra Johanna tänk positivt du har klarat de förr och du kan göra de igen, du är den starkaste personen jag känner.

2008-12-12 @ 17:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0