Trevligt, trevligt!

Jag önskar att någon gång i mitt liv bli så bra på att skriva att folk som läser eller hör mina ord kommer ta åt sig dem. 

Jag har för tillf'ället tagit mig in en liten beroende fas, jag har gått och blivit helt förälskad i youghurt, oboy och att skriva. 
Min helg gick ut på att dricka oboy, äta twix/bounty eller chokladboll, youghurt, skriva och att glo på tv. 

Har funnit låten med världens finaste text - Rise Against - Hero Of War. Aldrig hört den? lyssna på den! 

Kommit på att jag har rätt hög smärtgräns och är rätt stresstålig, tänker alltid att allting löser sig, vilket är väldigt positivt i längden. 

Nu vart de dax för champagne! 

Choheejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0