onödig skit..

Satt här å kollade runt lite smått på internet när jag kom på att jag har ju faktiskt en blogg som jag inte skrivit i på jättelänge nu.. Så tänkte att det kunde jag pyssla med en stund, men när jag väl skulle börja så kände jag inte alls för det.. 
Det har hänt så mkt den senaste tiden att jag inte riktigt vet vart jag ska börja.. Tror det är just därför jag inte orkar börja alls.. Jag är ledsen.. men det blir återigen liten väntan innan jag skriver vad som händer i mitt liv.. 
I morron kanske.. eller om en vecka, eller om en månad, eller aldrig.. vem vet?


Men sov gott å sånt grejs nu.. 
Pussheejs 

Kommentarer
Postat av: Lucas

Hej, ja de är ju bra att du kommer på någonting att skriva för de har du ju gjort på sistone!

Men visst kan de hända att man har perioder där man känner att man inte orkar så mycket eller mår dåligt....

2009-06-15 @ 16:50:57
Postat av: Lucas

Ja, de är ju bra att du kom på någonting och skriva om som du har gjort längre fram i din egna blogg!

Men de är ju också som så att de finns perioder i livet där man inte orkar längre eller mår dåligt....

2009-06-15 @ 16:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0