10/8

Hej,hallå!

Här sitter jag och dregglar ner datorn med tomat, mumsigt !

Gick upp idag och åkte till körskolan för en liten lektion, en äkta falkenbergslektion, allt gick fram och tillbaka, precis som nere vid stranden, (haha Anton fattar vad jag snackar om)..Sen stanna jag kvar och skulle göra lite teori, men det gick inget bra så jag blev arg och gick hem..! 

Sen hemma hände det inte så mycket, suttit vid datorn idag och läst lite. 
Sen ikväll blev det att dra ut och köra med pappa, det gick fint, som vanligt. När vi vart ute någon timma blev allt kolsvart och vi bestämde att åka hem innan vi skulle få en blixt i huvudet, så vi åkte ju då, som sagt, hem.. 
Då satt mamma och titta på världens mest ointressanta program på tv, tror dock inte hon tittade så mycket för hon visste inte ens själv vad det handlade om, men det handlade tydligen om havet eller något.. fatta inte riktigt, som vanligt.

Och nu ville pappa titta på något ännu mer ointressant program så jag satte mig här med min tomat, fast den är slut nu.. 
Va inte så mycket kul folk på msn heller, men de kommer nog. 

Juste, någon helt skum snubbe har börjat hålla på att vara jobbig och försöker få att varenda människa jag känner ska hata mig genom att ljuga ihop massa skit som jag inte ens har sagt och får dem att tro på det.. 
Jobbigt för mig och mina vänner, men måste ändå vara mest jobbigt för honom själv som inte har något till liv och hjärna och hoppar på mig som han inte ens känner och tror att han kommer få träffa mig sen när alla mina andra vänner lämnat mig.. Idiot säger jag bara, ofta man skulle träffa någon som håller på så..? 

Dax att hämta ny tomat och lite oboy och sätta mig med boken igen.. 
Tack för mig! 
Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: AiM

Hahaha fram o tbx promenaden<3 det va tider de :D

2009-08-10 @ 22:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0