15/8-flyttdagen

Hejhej!

Då va flyttdagen inne, har varit uppe ett tag nu och packat och sådant. Fast nu när man packat klart och snart ska lägga in allt i bilen och åka så vill jag inte mera.. Visst, flytta ska la bli kul och blir säkert bra och sånt, men vill inte säga hejdå till sommaren och allt här hemma, vill inte komma tillbaka till skolan och dens värld..
Har ingen lust att träffa alla lärare, klasskompisar och skolan igen, vill inte få läxor och sånt.. Vill leva som jag gjort i sommar!
Du vet inte hur bra du har det Simon, utan läxor!

Visst, man ska la inte klaga, jag har möjlighet att gå på en jättefin skola och allt. Men jag tycker inte om det längre, det är inte Johanna som är där, inte den Johanna som jag levt som i sommar iaf..

Hinner inte skriva mer, ska åka..
Ska försöka uppdatera så gott de går, med eller utan internet..
Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: AiM

Men nu vet jag!! förstår att det kommer bli jobbigt =/ jobbigt att gå till en skola man inte trivs i alls! o allt sånt där.. men vad ska man göra.. det är bara försöka hålla sig så positiv som möjligt, så kanske tiden flyter på lite snabbare.. Men håll med om detta snuttebutt.. iår är bättre än förra året, det där hotellet du va tvungen o bo på, inget varmvatten, allt va piss, mkt läxor o sånt skit... nu e det bara skola o läxor.. inte lika piss!

Jag känner att jag vill finnas där för dig.. o lyssna på dig.. o du kan prata med mig.. men vågar inte ta emot.. men jag VILL!

Som jag smsade.. HOLD ON, BE STRONG :)



tack för mig med :)<33



2009-08-15 @ 13:06:59
Postat av: Andreas

hur har din sommar varit då?:) Puss! kommer sakna dej!

2009-08-15 @ 13:51:41
Postat av: Andreas

Kommer sakna dej! hur var din sommar då? Puss<33

2009-08-15 @ 13:55:52
Postat av: johan:)

du får väl göra det som känns rätt helt enkelt, men jag vet att du kan klara av skolan bara du försöker för det är inte värt att strunta i skolan då kommer man efter jättemycket....tro mig...jag vet:/

men jag vet att du kan klara ´det och du har vänner som finns för dig ju:)

mig och massa mer ju?...jag tror du klarar det iallafall´:D

lycka till<3

2009-08-15 @ 15:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0