16/8 - 2

Hallå!

Japp då satt man här igen då, trevligt som vanligt..

Vår hyresvärd kom vid 13 idag, kallar dock inte det förmiddag, men iaf.. Han verkar trevlig och så, helt klart en bra hyresvärd.. Säger ju att sthlmare är trevliga, hahah..
Han visade lite saker i huset och sa lite regler och sådant, fast allt var rätt logiskt så blir inte så svårt att hålla sig till dem. 

Sen efter han åkt igen blev det att äta, köttbullar och mackaroner såklart, med Emma. sen när vi satt där och åt så kom Jessica hit också. Så blev det att snacka lite sommar och sånt, efter det gick vi till Spara för att handla lite. Köpte även varsin glass, jag valde ju självklart en med både choklad och glass på bara för att vara så nyttig som möjligt, gott va det iaf!

Snackade med mamma också och fick veta mina körtider, verkar som det blir mycket ledighet för mig nu här i början, fast de gillar vi, har kommit fram till att jag trivs väldigt bra med körningen och sånt..Tycker de är lite småroligt faktiskt, även om det är på en körskola och kostar jättemycket mer än man har lust att betala, men Stefan som jag kör för är så skön snubbe så man trivs bra i bilen med honom och är inte rädd för att göra fel osv.

Sen blev det att dra ner min saccosäck och plasera sig mitt på golvet med datorn i knät, starta lite musik och bara chilla lite, lite mysigt sådär.. 

I morron är det sista dagen på sommarlovet och jag får lite panik när jag tänker på det, för jag har verkligen ingenting att göra, så ska det inte vara sista dagen!! 

Allt från mig.
Pussheejs

Kommentarer
Postat av: AiM

Håller med!! sista dagen innan skola ska vara fartfylld o man ska ha mkt o göra :)

2009-08-16 @ 19:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0