16/8-morron

HejHallå!

Första natten avklarad i det nya stället nu då, den gick faktiskt finare än vad det brukar göra. 
Brukar alltid vara så svårt att sova första natten på nya ställen, men inatt sov jag hela tiden nästan, somna till och med ifrån sms.. Sen vakna man av klockan idag vid 9, för att kunna gå upp och vara klar tills hyresvärden ska komma och snacka lite med oss.. Vi vet dock inte riktigt när han kommer, någon gång under förmiddagen sa han.. Så nu sitter jag och Emma och väntar på honom.. 
Emma roar sig med att titta på tv och jag roar mig med att skriva här. 
Senare idag blir det att gå och handla, igen, för Emma behövde något och vi saknar en tvål till badrummet där uppe. 
Tänkte även kanske ta någon bild och ladda upp här, får se om jag orkar sen.. 
Sen ska jag även leka lite modell inför Emma och se hur mina "nya" skor ser ut och vad man kan ha dem till för byxor osv. 

Nee nu blir det att gå och hålla Emma sällskap framför tvn.. 
Skriver mer senare idag! 
Pussheejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0