17/8-1

Hallu!

Satt precis och kollade på en tjej som gjort lite videoinlägg på sin blogg, jag lovar! hon är nog världens mest störande tjej, säger "mmhmh.. mmmh.. hihi.. mh.." efter varje ord typ, blev rätt irriterande efter några gånger.. Och så stod hon och drog i håret för att de skulle ligga "perfekt" blev dock ingen skillnad, och så drog hon i tröjan hela tiden, märktes iofs inte ens.. 
menmen, vill hon hålla på så visst, gärna för mig, jag kan ju bara sluta kolla så behöver jag inte störa mig på det mer..

För övrigt så har min cykel gått sönder, orkar inte ens berätta hur det gick till, men den har iaf kraftig punka och går inte att cykla på alls och måste byta däcket helt. Vet dock inte vart man gör det någonstans här i Båstad, så får se hur det blir med den saken. Får la ta hem den någon gång om pappa och jag är ute och kör hit eller så, eftersom han sa att vi ska övningsköra hit fler gånger ifall det blir problem eller fattas saker här nere.. 

Skulle även ut snart och försöka fixa lite plats i förrådet så Emma kanske kunde ta ner moppen. 
Så ska nog springa och leta efter henne nu! 
Hörs sen! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha tror jag har sätt den videobloggen xD ganska störande tjej!

2009-08-17 @ 23:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0