18/8-2

Hallå igen!

Första dagen avklarad, helt meningslös var den också. Tror de var meningen att vi skulle lära känna de nya ettorna, men jag har inte ens lärt mig namnet på någon av dem.. ingen sa ju vad den hette, skumma saker dedär! 
Vi började dagen i ladan, så snackade rektorn lite och sånt.. sen till klassrummet där vi fick schema för de tre första veckorna, kunde dock ändras.. Sen blev det rast, och efter det kom tvåorna till oss så blev vi indelade i grupper så skulle vi hitta på lekar eller nått sätt iaf som gjorde att ettorna skulle bli lite roade på eftermiddagen.. 
Min grupp gjorde någon grejs så de skulle springa runt i hela skolan och lära sig hitta olika salar och sånt, gick fint typ. 

Efter det var färdiglekt för deras del och färdig väntat för våran del så blev det fika.. Och sedan sitta och vänta på att klockan skulle bli tre så vi kunde ta bussen hem. 

Vår mentor började snacka praktik med mig när jag väntade på bussen med och frågade ifall jag skulle upp till Linköping eller Sthlm igen eller så.. och så nämnde jag visst nått om att Antons mamma sagt nått om att jag kunde va i sthlm och bo hos de, kanske vara på grand eller nått.. Då skrek Inger ( mentorn då alltså) till högt och sa "det är ju nästan så man blir avundsjuk på dig!!" sen reste hon sig upp och sa "nee, ska man få lite gjort är det nog bäst man går innan man halkar in i era slappevanor".. Så gick hon, och så kom bussen..

Sen komvi hem, käkade lite och kolla tv, sen blev jag så trött så jag fick sätta mig här för att inte somna, hahah.. men hände inte så mkt kul här ändå.. 

Sibbs skulle tydligen ha vägarna förbi här med, så kankse att han kommer och hälsar på en stund eller så. 

Sen va det ju det med bilden som jag nämde i morse, jag glömde ju bort att ta någon och nu har jag bytat kläder.. så får bli annan dag ist,, hihi.. 

Allt från mig!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hahahahaha bra bra!!

2009-08-18 @ 17:41:30
Postat av: Mads

komm den dær Sibbs ø träffe deg?



Helsninger Mads

2009-08-19 @ 00:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0