19/8-1

HejHallå!

Då var det ju såhär att jag träffade Sibbe igår då, och hans kompis också, va la trevligt och så.. Inget vidare kul i Båstad så det var kanske inte så givande precis, men iaf, alltid trevligt att ses ju. 

Sen på vägen hem plockade vi upp Emma på vägen, sen stack Tönt hem och jag och Emma gick mot vårat. Väl hemma gick Emma och borsta tänderna och jag sprang efter henne och snackade. Sen blev vi sittandes inne på toaletten någon timma innan Jessica också kom in dit och börja snacka lite, men efter en stund gick de och la sig för att sova.
Så då blev det lite dator för min del innan jag somnade, mitt internet funkar ju nu igen utan sladd.. kanske redan berättat det, minns inte vilket.. men nu vet du ju iaf, det är bra! 

Har även klarat av första riktiga dagen i skolan med lektioner, först var vi i köket, jobbade med Hasse och Axel, det gick riktigt fint faktiskt, vi hade bra komunikation till varandra. Sen efter det hade vi klasstid.. Då min lärare frågade mig hur det kändes att komma tillbaka till skolan, och när jag inte svarade så frågade hon om det kändes hemskt och då sa jag att de gjorde det, sen satt hon och tjatade på klassen att de skulle börja ta hand mer om mig och bry sig om mig.. Dock behöver jag ingen som tar hand om mig, men visst, alltid trevligt när någon bryr sig.. Dock var det ingen som tog det seriöst att jag inte trivdes, så blir nog ingen förändring på den saken.. Och ja, ni från min klass som läser detta, jag vet att ni nu sitter och tänker "meen vafan, hon får la fan ta kontakt själv och försöka lite på egen hand, vi kan inte göra allt heller".. men då ska jag berätta att jag inte orkar, för jag känner att vi inte ligger på samma nivå i livet, jag tycker inte längre att det är speciellt kul när folk fiser och jag bryr mig inte om att bli fullast på alla fester, det känns liksom inte så roande längre.. Tyvärr..

Men iaf, sen efter den lektionen blev det matte, första mattelektionen för denna terminen och vi fick börja med ett prov, det gick inget bra och jag kände mig dålig, men nej! de ska inte få mig att ge upp, jag ska klara det! Det kommer bli jobbigt och ta mycket tid, det har jag märkt, men jag ska klara den! Kan kanske hinna räkna lite när de andra har engelska ju, det känns bra. 

Träning med Tönt ikväll med, kommer typ dö efter fem sekunder, är otroligt otränad just nu jämfört med henne.. menmen, måste ju börja någonstans. 

Känner för övrigt att jag börjar få mitt rum att kännas som mitt rum, saker och kläder lite överallt, känns inte så vitt längre, det känns också bra! 

Men ne, nu måste jag byta om och fixa mig innan jag ska möta Tönt. 
Skriver sen ikväll med! 

Vill också bara påpeka att jag blir super glad över kommentarerna jag får, verkligen jättegulligt av er, så fortsätt gärna!
Finns inga osmarta eller dumma kommentarer, så det behöver ni inte vara rädda för och dyker det upp frågor så ska jag försöka svara på den nästa gång jag skriver .. 
Tack för mig! 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag bry mig om dej! men de verka som du inte gillade de så har slutat me att bra mig så mkt:( sköt om dej i skolan nu:D Lycka till<3 Puss

2009-08-19 @ 21:34:33
Postat av: Andreas

bry mig så mkt mena ja*

2009-08-19 @ 21:35:29
Postat av: Sibbe

Aaa det var kul =)

2009-08-20 @ 13:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0