19/8-2

Såja, då var tränigen och allt vad det innebär, såsom att äta och duscha och varva ner färdigt.. 
Gick bra, dog inte alls, känner mig duktig! 
Vet dock inte hur långt vi sprang, och har ingen koll på hur många sit-ups, rygglyft och armhävningar det blev heller.. men iaf. 

Efter träningen när jag kom hem blev det att duscha och så, sen va det lite msn som gällde, snackade med mamma och några till. Hon sa att Marcus verkar trivas bra och ha det kul i Linköping, det känns så otroligt skönt att han hittat något ställe han verkligen verkar trivas på! 
Sen berätta hon att de planerade att måla om ett rum hemma ifall de blev regn i helgen, det låter ju bra de också.

Sen ikväll tänkte jag och Emma kolla på fotboll, och ja, vi tittade en stund. men sen blev båda rätt trötta så vi tog ett gemensamt beslut om att gå och sova ist. 
Och då kommer ju självklart Jessica och blöter ner mig efter hon borstat tänderna, men vi blev kompisar snabbt igen och kramades godnatt. Sen kramades jag och Emma godnatt och sedan lekte Emma med dörren lite, hon tyckte det var kul när den knarra.. Ja vi är övertrötta och skrattar åt allt! 
Hahah, just de, på tal om att skratta åt allt, jag trilla ner för trappen innan idag, de va lite kul det också. Fast jag klarade mig ju och sånt så det är prima med mig! 

I morron blir det lite bad och så på idrotten, kommer vara svinkallt, är ju utomhus.. Men det kommer nog gå bra, det brukar det ju göra.

Tror jag ska försöka dra mig nu och sova tidigt idag, så är man kankse lite pigg i morron när klockan ringer, det hade ju suttit fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0