20/8-2

Jappjapp, då sitter man här igen.. 

Skolan gick fint, var inte så kallt att bada faktiskt. simmade tusen meter och tack vare det höll man sig varm. 
Var dock väldigt mycket folk från olika skolor, mest mindre barn, som simmade, så blev lite sämre med plats än vad de brukar vara när vi är där. 
Idag var även första gången min klass hade engelska utan att jag behövde vara med, fast jag satt ändå i klassrummet under hela lektionen utan att göra någonting. För läraren jag ska ha i datakunskap ist för att läsa engelska nu hade gått hem, så kunde inte få böckerna och sådant men så gick det ingen buss hem och min mobil var död så hade ingen musik så orkade inte gå hela vägen hem, det är ju en bit nu.. Men iaf, jag försökte skriva lite på Augustprisgrejen, men det var svårt för jag tänkte bara på engelska och fick fram bra texter men kunde inte få dem att låta lika bra på svenska och jag kan ju inte skriva på engelska så det skulle inte bli någon bra text, så jag fick hoppa över det och sätta mig och lyssna när resten av klassen satt och hade en debatt om att låta barn se och spela våldsamheter och vålsdamaspel. 
Sen blev det att dra hem, äta lite, sen läste jag.. 
Blev vårrullar med ris till kvällsmat, helt okej faktiskt. 

Nu håller jag och Emma på att baka och försöka hitta kläder jag kan ha på mig i morron på skolfotot, min klass har ju fått för sig att vi ska se ut som om vi är en brat, men jag har inga sånna kläder så det går inte så bra för min del.. 
Lite bilder från bak och klädprovning tänkte jag lägga upp sen när bakningen är klar så man ser resultatet också. 

Måste kolla till bakningen och Emma nu. 
Skriver sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0