20/8-3

Såja, då var bakningen färdig och jag har även både städat och "packat" , haha dendu mamma! packat flera timmar innan jag ska åka, de trodde du allt inte va? Eller aah, jag har slängt ut de jag funderar på att ta med mig hem på golvet, så får jag lägga ner det i väskan i morron.. Men iaf, de är bra ändå! 

Har fortfarande inte hittat vad jag ska ha på mig i morron, men det löser sig nog. Har iaf plattat håret, alltid ett framsteg.

Blir snart att sova då tänkte jag, fast lite bilder först då. 

Aah vi lever ju inte i det huset med de bästa bakgrejerna, så man får ta det man hittar att använda, tex gamla läskflaskor som kavel.. Men de funkade ju iaf. 

Och nu på jäsning..

Färdiga! Blev dock lite torra, men aah.. de funkar.


Och här fick jag, av någon skum anledning, för mig att använda Jessicas täcke som klänning.
Hon fick för sig att det var en tjock Johanna på bal i sin balklänning. 
Och Emma skratta så hon nästan låg på golvet.. 
Hahah jaa, vi har lite sämst humor, men kul va de iaf! 

Sen var det lite mer bilder och så, men de va inga viktiga.. 

Dagens låt: Winnerbäck - Tidvis <3

Snart dax att sova, så allt från mig denna dag!

Kommentarer
Postat av: Andreas

du bakade de vi gjorde i sommar? men kan lova dom va inte lika goda som när ja gjorde våra:P Puss

2009-08-21 @ 08:04:17
Postat av: Mamma

Packat så tidigt, inte dåligt! Blir nog dragväska snart också! Puss

2009-08-21 @ 10:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0