21/8-1

Då var denna skolveckan slut då. Det har gått fort men samtidigt väldigt segt. 

Allt har känts bra med huset och så, lite för vitt för min smak men det funkar. 
Vi har redan börjat med att göra massa sjuka saker och skrika på varandra, men det tycker vi om! 

Fredagar i skolan är sjukt sega, har två olika ämnen under dagen, och har lektioner från 8.20 till 14.00, så du kan ju tänka dig att det är långa lektioner. Fast även om det säkert kommer bli segt så har vi turen att fått två lärare som själva tycker det är segt med så långa lektioner så de försöker hitta på massa roliga saker att göra för att vi inte ska somna allihopa. 
Som idag tex. då gjorde vi expriment med gurkor. Fast Emma gick mitt i allt så fick göra klart det själv och då orkade inte Fredrik berätta vad det gick ut på, för han ville vänta tills Emma kom tillbaka, men när hon kom så glömde han att berätta för oss och sen slutade vi. så jag vet inte riktigt om vi fick fram rätt resultat. 

Sen blev det ju att åka tåg och så, lika givande som vanligt, och nu sitter jag i min säng och äter riskaka. 

Har inga planer för kvällen, Stina är på öland och Frida skulle nog jobba. Men man får väl se vad som händer, kanske chillar hemma lite eller något. 

Hörs sen! 

Kommentarer
Postat av: Andreas

vi kan ses?:D om du vill?

2009-08-21 @ 22:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0