21/8-2

Hallå igen.

Det blev en slapp kväll ikväll, blev bara till att sitta hemma.. men är så grymt trött att det var skönt det med. 
Pillat lite med bloggen, dock inte hundra procent nöjd, så blir nog snart omfixning igen till de bättre.. 
men detta får bli bra så länge, orkar inte mer just nu.

Det är konstigt hur trött man kan bli efter en vecka i skolan, känns som man ska somna vilken minut som helst.

Saknar mitt fina täcke i Båstad, de är mycket fluffigare och mysigare än detta här hemma.

Just nu är det lite msn som gäller, trevligt typ. 

Winnerbäck har ju släppt ny singel idag med, låten är finfin med lika fina texter som alltid. Fast blir inte till att köpa den, väntar tills skivan kommer ist. så köper jag den ist. Även planerat att införskaffa hans bok. Är ju dock typ en månad kvar tills allt det kommer, men det klarar jag nog.

Imorron är det lördag och jag har ungefär noll aning om vad som händer, sova tills jag blir pigg iaf. 
Skulle vilja vara i sthlm nu med, fast de vill jag ju alltid, men iaf. hade vart nice att vara där i morron när det är såndär grejs.

Tror faktiskt att jag ska sova nu.. 
Hörs i morron!

Kommentarer
Postat av: AiM

Såndär grejs = stagedive?



Svara via sms när du ser :D<3

2009-08-22 @ 01:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0