24/8-1

Hallå!

Hahah, så typiskt mig.. Förra veckan gick jag upp så jag fick skynda mig varje dag, och nu idag har jag lyckats bli klar en halvtimme för tidigt, hur gör jag!?

Iaf, natten var inget bra inatt, var svårt att somna och svårt att hålla sig sovande, vaknade hela tiden med känslan av att jag missat något eller att det skulle hända något speciellt idag så jag var stressad. Men vad jag vet har jag inte missat något och det enda som är speciellt idag är att vi har mössprovardag, men det är ju inget att vara stressad över.. Skumt!

Sen har jag kommit på att dedär med vita golv inte är någon bra idé, visst det är fint och så, men man ser ju varje litet dammkorn, tur man inte är pedantisk då hade man aldrig klarat av att bo här. 
Fast iofs, det kan ju vara smart med vita golv också, just för att man ser när det är smutsigt så slipper man gå runt och undra liksom, och man slipper ju städa i onödan. Fast jag kan ju inte skryta med att jag är den som städar överdrivet ofta precis.. jag städar när jag själv tycker det behövs och ändå tillräckligt ofta för att det ska kännas fräscht liksom. 
Hahah, intressant för er att veta när jag städar då.. men de va bara en tanke dedär med vita golv. 

Idag är det ju iaf som sagt mössprovardag, får man se hur det går, känns lite tidigt att ha en dag för att prova studentmössa en vecka efter vi börjat första terminen iofs, känns ju som vi snart kommer att sluta bara för det. Men det blir nog bra med den saken också..

---

Det är att leka med eld när du drar upp det här igen 
För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen 
Det finns ingen att behaga, inget att förklara 
Inget att försvara, jag gav upp för länge sen 
Jag gav upp för länge se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0