24/8-2

Hallu!

Mössprovningen gick finfint idag.. Så nu vart det färdigt. 
Efter skolan blev det att åka runt i hela Båstad för att handla grejer till kräftskiva med ettorna i morron. 
Och sen när man kom hem från det så fixade Jessica kvällsmat, blev en paj, riktigt gott!
Efter pajen träffade jag Jessa, så titta hon hur vi levde och så, sen gick vi runt och snackade massa..
Mötte Thea med, följde med in till henne en kort stund, sen stack jag hem.. Fast gick ner och satte mig vid havet ist, helt otrolig stjärnhimel idag, la nog minst en timma på att sitta där nere..

Och nu sitter jag här, tänkte egentligen inte starta datorn utan sova på en gång, men tänkte jag ville skriva här lite, men nu när jag väl började var det som att alla ord försvann ur min hjärna, alla de bra ord och texter jag tänkt på hela dagen är nu som bortblåsta.. Gillar inte när det blir så..

Så bara för det tror jag att jag ska kolla lite på mina dikter, se ifall de låter något bra även om man känner sig helt tom inom sig..

Märkte innan också att mina besökare har sänkts, kan ju kanske iofs bara varit idag också, men iaf.. tänkte att det inte är så kul ifall det gör det, så har ni nått ni vill jag ska skriva om eller någon fråga eller så, så är det bara att säga till.. Går ju även att kommentera anonymt ifall man inte vill säga vem man är och sånt.. Eller nått.. 

Tack från mig för idag då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0