3/8

Hejsan!

Har vart lite slö med skrivandet, vilket jag troligen kmr fortsätta vara ungefär tills dess att jag kmr hem igen..

Igår var vi och fiskade och solade lite, var lite mys. Sen åt vi fisken på kvällen, fast då åt jag tydligen ett ben, för de sitter kvar i halsen nu med och det gör ont, menmen det försvinner säkert snart..

På torsdag åker jag hem, och då hoppas jag att Emma lyckats övertala Frida om att ses någon kväll innan skolan börjar igen, för de kvällarna är saknade!

Mkt mer vet jag inte just nu, eller ska ut och promenixa lite nu snart, det blir lite nice..

Sen funderar jag på ifall man kan sakna någon man aldrig träffat?
För om man kan det så gör jag nog det, hihi..

Min Tööönt fyllde år för två dagar sedan också, så GRATTIS på henne, lite i efterskott iofs, men iaf, hon är älskad!

Saknar att prata med min Stina också, det är i behov just nu!

Dax att gå ut!
Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: Lucas Liljemark

Du kan göra som så att du kanske kan ta och börja oh kommunicera med henne på msn eller något sådant några gånnger????

2009-08-10 @ 01:39:14
Postat av: Lucas Liljemark

Du kan göra som så att du kanske kan ta och börja oh kommunicera med henne på msn eller något sådant några gånnger????

2009-08-10 @ 01:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0