7/8

Tja, Tjenixen, Tjabba, tjena!

Vaknade i morse av ett himlans pipande ljud, blev skiträdd och trodde de va typ larmet som gick, men sen märkte jag att det bara var mobilen som gjorde lite väsen ifrån sig. haha.. 

Det hände inte så mycket idag, blev att pilla lite med mobilen och fixa musik till den och sånt, fint väder var det ju också så satt ute med dator, skönt men lite för varmt när solen stog mitt över mig, men man ska la inte klaga! 

Sen blev det dusch och så, sen drog jag mig ner till Emma, då lagade vi kyckling med couscous (stavas?).. Sen åkte vi ner till stan där det hände lite saker så var en himlans massa folk, men det är trevligt. Dock missa vi när ett band som vi ville se spelade, men sen smsa mamma och sa att en snubbe från det bandet spelade på Bratt (en restaurang/krog) också, så då drog vi dit och lyssna ist. Riktigt fint och bra va det! 

Efter han spelat lite så skulle en fransman spela en låt, och även ifall de hade presenterat honom som "Jonny från Nice" så tog det ungefär fem minuter innan Emma fatta att han inte va från Sverige utan från Frankrike, haha de tyckte jag va lite kul.

Sen när även han var färdig med sitt spelande så drog vi hem, och här sitter jag nu.. Dock var det inte mycket kul som hände här, så vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. Men de märker vi nog.

Aah men tack för mig!
Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: johan:)

var det grezula som spelade på bratt?:)

jo, ni missade när dom körde iris:D

2009-08-09 @ 18:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0