16/8 - 3

Godkväll!

Dagens tredje och sista inlägg då nu då..

Klockan är snart ett och andra dagen är avklarad på det nya stället, träffat hyresvärden för första gången och även gjort mycket annat för första gången i detta hus, som att låsa/låsa upp dörren, att laga mat, äta maten, sova i sin nya säng, vakna i den, vänta på att tiden ska gå osv. 

Ikväll har vi först roat oss själva lite, alla satt vid sina datorer eller tvn.. Sen åt Jessica lite, sen Emma och sen kände jag att jag kunde sällskapa Emma och äta lite jag med, så så blev det. Sen efter maten blev det att roa sig med att göra massa tester på facebook med Emma, haha vet att vi inte har några liv och alldeles för mycket fritid just nu. 
Sen stack vi ut lite, träffa lite folk från skolan och sånt, Thea bla. så va det lite grejs som hände där som inte ger er så mycket att veta.. Sen stack vi och kollade hur Thea bodde, och sedan hem. 
Då gick Emma och Jessica och la sig för att sova och jag satte mig här.

Hittade även lite husdjur som vi fått idag. En snigel, den är brun, och även en himlans massa nyckelpigor, så mycket nyckelpigor som jag sett dessa två dagarna här nere har jag nog inte sett på hela sommaren innan.. 
Tog kort på 4-5 stycken som satt i en liten hög på en stol, fast har inte lagt över bilderna från mobilen till datorn än så därför orkar jag inte visa utan berättar ist.. 
Hittade även två stora spindlar, då blev Emma lite äcklad och gick in, men jag försökte ta bild på dem, men den ena flög iväg (en pappa långbenspindel) och den andra blev nog lite rädd för den sprang och gömde sig som en liten hög i ett hörn.. Den var iaf brun med lite ljusare bruna prickar på sig eller nått..
Sen när vi kom hem nu ikväll så hittade vi en gräshoppa också, den var jättestor! men grön och söt,men Emma ville inte ha in den i huset., vilket man nog kan förstå när man tänker efter..

Har även pillat lite med bloggen idag, kom iofs bara till att fixa en liten grej, men har planerat att lägga ny bakgrundsbild och ändra där uppe med, där det står "johannaablom" typ.. fast vet inte riktigt än hur, men det fixar sig nog. 

Japp men börjar bli hungrig nu, så får nog snart bli dax att sova innan jag inte kan somna för överhunger..
Allt från mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0