17/8-2

Hahah det gick inget bra med städandet i förrådet, vi orkade inte.. Så tar det i morron ist. 

Vi gick och hämtade Tööönt från tåget ist, så gick vi hem till henne, sen efter en stund kom Jessica dit med, för hon hade glömt sin nyckel och kom inte in i huset.. 
Sen gick vi hemåt, då blev det mest att vänta på att Linda skulle komma till Båstad så vi kunde gå ut och äta.

När vi sen skulle ut och träffa Linda så började det ösregna, så blev jätteblöta. Men det var kul, för Emma trampa rätt i en jättevattenpöl och blev helt nerskvätt! 
Efter en stund kom vi fram till Linda och då beställde vi maten, sen väntade vi på den och när den var klar gick vi till Thea och åt, De va lite trevligt sådär.

Sen blev det att gå hemåt i regnet igen.. Sen hem och prova "nya" skor, och platta håret, mest för skojs skull, och lite sånt.
Och nu gick Emma och la sig för att sova och Jessica snackar telefon, så jag satte mig här.

Sista dagen på sommarlovet är slut nu med ju, skola i morron och jag fick precis se mitt schema, har inte kollat så noga än så kan inte säga ifall det är soft eller jobbigt..Men det kommer ni nog märka sen. 

Får nog bli lite msn nu och sedan försöka sova lite, upp tidigt i morron ju, ingen mjukstart precis, börjar 8.. 

Allt från mig, hörs i morron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0