25/8

Hallu!

Alltså ärligt så vet jag inte ifall jag ska göra en liten såkallad bloggpaus ett tag.. För det känns inte riktigt som att folk uppskattar det jag skriver så mycket längre och då känns det inte lika kul att skriva här.. Känns som jag kan börja med att skriva ner mina tankar enbart för mig själv på lite random papper här och där, som innan ist.. 

Idag har det iaf vart skola, kom 40 minuter försent för moppen ville inte starta.. Men gick fint iaf.
Sen ikväll har det vart fest med ettorna, det gick väl fint och så, bara det att en tjej fick lite för mycket för sitt egna bästa. 
Men vi lyckades få hem även henne, med lite kämpande iaf. Dock blev man helt off under tiden man stod och väntade på taxin, så kändes inte jättekul att komma tillbaka till festen sen när man släppt henne, fast alla började nog tycka det blev 
segt, för alla gick på samma gång och klockan var inte ens mycket.. 

Men nu sitter man iaf här igen, och skriver, även om jag inte tänkt göra det idag.. 
Börjar bli lite småtrött och hungrig också, men det fixar sig tills i morron. 

Sov morron till nått runt ett i morron, det är lite små trevligt sådär, eller har ju egentligen projektarbete, men jobbar hemifrån och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, så jag tänker på det än så länge.. 

Tror nästan det var allt från mig för idag..
Blir nog sova snart. 


Kommentarer
Postat av: Puss o kram

Sluta inte skriva, jag läser varje dag. Puss puss

2009-08-26 @ 12:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0