Söndag - 30/8

HalluHallu!

Var ett tag sedan jag skrev nu ju, men de är mest bara för jag har kännt att jag inte riktigt har haft något intressnt att skriva om..

Är nästan precis hemkommen från Båstad, halkkörning i morron därför jag pallrar mig hemåt på en söndag.
Stannade i Båstad i helgen för söte Simon kom dit och hälsade på. Vi var nere vid havet, blåste som satan men fint var det. Det blev också att stanna och snacka lite mitt i korsningen i skogen, kolla film, äta köttbullar, sova osv. Jag gjorde jättemånga fina grejer av löv, som vi sedan pyntade i brevlådan med. Tror brevbäraren kommer älska det!
Helgen tog slut och det blev till att åka hemåt, jag fick åka med Simon till Falkenberg. Generös pojk dedär.
Fast även om helgen gick väldigt fort, så känns det som vi lärt känna varandra ännu bättre och kommit varandra ännu närmre. Och vet du vad? Det känns massa bra! Simon är liksom en sådan person som förstår en och stöttar en och finns för en, hur man än mår eller vad man än gör. Han är en sådan som man skulle kunna ringa vid typ tre på natten och bara söka lite tröst hos. Nu ringer jag ju iofs inte honom klockan tre på natten, så det behöver du inte vara rädd för Simon, men ni förstår nog hur jag menar..

Sen väl hemma blev det att gå ut på en liten promenix med moder och fader, träffade Marcus som satt på en bänk också, så blev det en liten syskonkram sådär mitt på ljusa dagen.
Sen blev det att köpa nytt tangentbord till datorn, så det är det jag prövar just nu.
 
Och sist men absolut inte minst blev det att köra Falkenberg runt med pappa, fast blir så arg på mig själv när jag får kärringastopp vid rödljusen, jag får ju det ingen annanstans, så varför just där!? Varje gång också typ!
Sen var det helt plötsligt någon skum bil som stannade mitt framför mig mitt i vägen för att snacka med någon snubbe på cykelvägen. Sen fick vi möte på en rätt smal väg, och då höll snubben i den andra bilen på att köra ner en barnvagn ner i diket.. Jag blir helt förvirrad när sånt händer. Fast jag kunde ju inte göra något annat än att bara fortsätta köra..

Och ja, nu sitter jag då här.. ska nog gå ner och hjälpa till med maten lite.. Eller nått sånt.

Tänkte pilla lite på en ny header, bilderna där uppe på mig, någon gång snarast. Gillar inte den jag har nu något alls. Problemet är ju bara att jag inte har photoshop, så är jättesvårt att få ihop någon snygg bild, eftersom jag gärna vill ha med mig själv på den.. Så ifall du känner att du har lite tid över och skulle vilja hjälpa till så hojta på mig så är jag öppen för dina förslag.

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: AiM

Jag förstår ingenting... Är du o simon på väg att bli tsm lr vad?... i'm scared

2009-08-30 @ 18:56:47
Postat av: AiM

lr... jag e säkert bara svartsjuk -.-

2009-08-30 @ 19:12:29
Postat av: ....

Rätt att vara svartsjuk AiM!

2009-08-30 @ 20:28:05
Postat av: ....

Rätt att vara svartsjuk AiM!

2009-08-30 @ 20:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0