22/8-1

HejHallå!

Somna tidigt igår och vakna sent idag, så nu är man nog lite utvilad, känns skönt. 
Har inte hunnit med så mycket idag, ätit och duschat bara. 
Sen får vi se vart dagen leder, kanske skulle träffa Andreas ifall vi fick ihop det med tiderna, han skulle ha match och så. 
och sen blir det körning med pappa också. 
Annars är jag ledig på heltid, hahah.. 

Jag kunde inte ens hålla mig en dag med den nya designen, har redan börjat pilla och försökt fixa till den.. men visste inte hur jag skulle göra eller vad jag egentligen var ute efter att ändra på, så fick sluta innan jag förstörde allt.. 
Jag vet iaf att jag vill ha bort det vita som sitter runt om bilderna på mig, tycker inte det är något fint med det. Men lyckas bara få bort det ovanför bilden.. störande!

Måste fixa lite mat och fika och så tills i morron när jag och Emma ska ut på äventyr, det kan jag ju göra idag. Måste bara hitta någon som vill följa med mig på det, inget kul att gå och handla sånt själv liksom.. 

Anton!! jag saknar våra godisfrukostar, godislunchar, godismiddagar och vårat godis till varje film vi ser på!  
Jag får åka till dig snart igen så vi kan bli stammisar på Ica och handla hos den rädda osociala killen i kassan och så du kan skänka femtioöringar till röda korset! Och sen måste vi springa runt i hela sthlm och mobba fjortisarna! 
Hahah, jaa, men kortfattat så vill jag egentligen bara säga att jag saknar dig och sthlm, och att jag vill åka till dig snart igen! Hahah aah medan jag ändå håller på så måste jag säga att jag fortfarande springer runt med mig svamp i fickan, hahah.. den är fin!

---

Winnerbäck<3
Jag får liksom ingen ordning på mitt liv,
det kan va så förfärligt, 
det kan va så bra.
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd.
det kanske var pundigt
det kanske var bra. 

Kommentarer
Postat av: AiM

Det där va bra skrivet!! fiiiint!! o jag saknar det med som fan :O<3



ANTON GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD :D



hahaha jag vill mobba fjortisar.. de e kjul:D



du o den där jävla svampen :O du får ta med en till mig nästa gång du kmr! :D

2009-08-23 @ 00:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0