sthlm!!!!

Home sweet home!

Efter en lite speciell men helt normal vecka i sthlm så är man då åter hemma i Falkenberg..

Veckan har, i korthet, bestått bla. av:

Fiska, sen äta fisk och "nästan" dö av fiskben i halsen i tre dygn.. men det är borta nu, bara litet sår kvar så jag lever!

Sen har vi varit vid havet och badat och solat, det var fint och sånt, men kallt i vattnet, usch! Plus att det sprang runt massa ungar och skrek "bulle, bulle, någon som vill ha bulle!!?" så det störde friden lite, haha..

Sen har det varit att tjocka sig i godis för att sedan promenera bort det flera gånger om dagen, gärna mellan varje film, det ger bäst resultat då.

Sen har vi sprungit runt med Granholm inne i sthlm också, det var trevligt. Då åt vi på donken och där inne valde Anton att handla från Marcus, eftersom han var snyggast. Sen flög det pommes och landade i mitt huvud. Sen försökte Anton få kontakt med någon främmande person, men den tog bara emot en bild sen slutade den höra av sig.. Och jag stirrade ut en kille tills både Anton och Granholm också började kolla, då blev han lite nervös och gick, Hoppsan!

Sen har Anton knät sönder mobiler, eller iaf min mobil, så fick bli till att införskaffa en ny. Som de kan gå när man står på för djupt vatten, som Marcus alltid säger!

Sen kollade vi på filmen, Horton, om dendär elefanten som hittar ett sandkorn, då kom jag att tänka på min Sune och vart han är, han måste ju med mig till Båstad!

Vi har sjungit tillsammans också, typ hela tiden om jag tänker efter, stackars grannar, hahah.. men det var fint!

Sen på tågresan hem fick jag en ny bästis, men hon bytte plats med mig sen så jag vet inte vad hon heter, men hon var ändå för gammal för mig! 

Klappat katter, snackat döden, skrämt varandra, slagits, skrattat, nästan gråtit, kvävts, hostat.. jaa allt, veckan gick fort, men den var massa bra och den måste göras om!! Jag älskar sthlm och jag älskar att vara hos Anton och allt, då leker livet! 


---

Sen kom jag hem, så blev det snacka lite med pappa, sen fick jag mobilen.. Efter det åkte jag och mamma ner till stranden lite, för att sen åka hem och äta.. Sen blev det bara att pilla lite med mobilen och nu snacka med lite folk på msn.. 
Kvällens msn-snack har varit lite krävande från alla håll och kanter faktiskt, fast känns skönt på samma gång.. 
Mkt tårar iaf.. men tror att jag behövde det.. 

Snart flyttar jag också, eller om 8 dagar mer exakt, blandade känslor på det faktiskt.. 

--

Min nacke gör ont, ska nog sova..
Pusshejs

Kommentarer
Postat av: Tööööönt!

Shit vilken givande vecka asså! :O usch saknar ihjäl mig efter dig! stenhård träning nu efter sommaren! (L) då ska du se godis springa och gömma sig för oss! :D ÄLSKAR DIG!<3333

2009-08-07 @ 01:49:42
URL: http://jonassonjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0