22/8-2

Hallå!

Japp, jag har ju egentligen ingenting att säga men iaf.. 

Idag blev det körning med pappa i typ en och en halv timma. Det gick finfint. 
Sen träffade jag Andreas och Tjocko i typ en kvart eller nått, fick två klubbor av Andreas, så söt han är. Fast sen stack de igen för de var hungriga.. Så skulle vi träffats nu ikväll egentligen, men det blev inte så för kunde inte ta mig dit och så, så får bli annan gång.. Fast snackade i typ 40 minuter i tel ist, eller va de nu va, så det var trevligt. bara det att jag var typ övertrött så skrattade mest hela tiden.

Mammas brorsa var här ikväll med, så blev lite grillande med honom och så, trevligt. 
Annars har det faktiskt inte hänt så himla mycket idag, blev inget handlande för min del. Fann ingen som ville med.
Så får fixa i morron ist då. 

Tror jag ska sova snart, hörs i morron ist. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0