11/8

Oj! Jag hade helt glömt de med bloggen idag, höll på att skriva innan men tänkte att jag tar det lite senare ändå, men nu glömde jag helt bort det nästan! fast tur att hjärnan klickar till ibland så man kommer på saker..

Idag blev det först lite körning på skolan, motorväg för första gången, det gick faktiskt fint, känner mig stolt!
När jag kom hem blev det att chilla lite, så la mig i sängen med boken och sedan datorn en stund. Och mitt som jag låg där fick jag en himlans lust att leta fram min mössa och ha på mig, men när jag satte ner foten på golvet märkte jag att det var kallt så jag la mig tillbaka under täcket igen.. hahah.. Sen efter ett tag tog jag iaf kraften och mordet till att gå från sängen upp till duschen, riktigt skönt faktiskt, sen blev det att laga mat, eller iaf försöka laga mat. Först ringer Frida när jag precis börjat, sen när hon lagt på så ringer pappa och när maten precis är klar och jag tar första tuggan ringer mamma också! 
Visst, det är trevligt när folk ringer, men alla på en och samma gång! Kan de inte sprida ut sig, nu kommer det ju ta flera veckor innan någon ringer hem till mig igen! 
Sen stack jag iaf till Frida, så sitter vi och snackar och lite så, sen diskar hon och jag tittar genom hennes skolkatalog och skriker till varje gång jag ser någon jag känner eller iaf känner igen..
Efter hon diskat klart drog vi ut med Theo, hunden alltså, en liten runda, hittade en liten fin gräsmatta att lägga oss på, så det gör vi, dock somnar vi nästan båda två, jag vaknar av att Theo drar i kopplet och Frida vaknar av att ett litet barn står och stirrar på oss och sedan springer till sin mamma och säger "två flickor och en hund är det därborta".. hahah så söt han va!

Sen drog jag hem, och då blev det lite körning med pappa, lite motorväg och lite annan väg också, fast jag blev arg på mig själv och började skrika, för jag kände mig dålig när jag misslyckades på sånt jag egentligen kan! 

Sen ikväll har det blivit att äta lite, packa till sthlmsresan i morron, sitta vid msn och fixa musik till mobilen.. 

Åker ju iväg i morron och kommer hem på fredag, så kommer inte skriva något under den tiden,men det kommer ju igen när jag kommer hem. 

Hahaha just de ja! Innan när jag varit borta från datorn typ 5 minuter för att borsta tänderna och så, så kommer jag tillbaka och tänkte skriva en grej till Anton men så tittar jag på datorn och ser en gräshoppa sitta på den! typ jättestor med, kroppen va nog minst 8 cm lång och sen hade den ju ben på det med! Fast visst, när jag hämtat mig lite från chocken så märkte jag att den var rätt söt, men jag bestämde mig ändå för att jag inte ville sova med den inatt så jag gick in och la den i rummet bredvid där pappa sover ist, så nu blir han nog glad när han vaknar och ser att han fått en ny liten vän! 

Men det var nog nästan allt från mig idag, känns som jag glömt något men kan inte komma på vad så vi hoppar det! 
Ha det bra och så!
Nås ju på mobilen när jag inte är hemma ifall de är nått! 
Pussheejs<3

Kommentarer
Postat av: Lucas Liljemark

Héjsan, Johanna jag kan ringa dig om flera veckor om jag kan få reda på ditt hemnummer så slipper de kännas så ensamt och att ingen ringer dig?

Och sen vad gulligt med ungen haha "två flickor och en hund är det därborta"

Rolig bilresa du verkar ha haft de med att övningsköra och att du skriker...

Men du får ha de en kanonresa i Stockholm nu då Johanna vi hörs puss och kram

MVH Lucas

2009-08-12 @ 03:49:29
Postat av: Andreas

kommer sakna dej! hoppas vi ses snart:D

2009-08-12 @ 07:18:07
Postat av: Anonym

haha, taskigt mot din pappa de med krypet:O^^

men jag tror det gick bra även om du skrek...tror inte han märkte det...xD(A)

2009-08-12 @ 21:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0