26/8

Onsdag idag och enbart två lektioner i skolan.. 
Började halv 1, med lite brännboll, så det var rätt lugnt och fint sådär. Sen blev det ju dock två timmar av matte som inte var lika fridfulla, jag blir arg på mig själv när jag inte fattar! 

Sen kom vi hem och då blev det lite städning och så, sen kom Emmas farfar och hämtade min cykel, eftersom den är sönder så ville han försöka laga den..

Så har jag snackat med Anton i tel idag med, inte snackat med honom sen jag åkte ifrån honom ju. 
Och ja mamma, även denna gång pratade jag som honom, det tog typ enbart en halvminut innan jag blev påverkad.. 
Men det var trevligt iaf, vi sjönt lite tillsammans och jag dansade samtidigt. Sen var det väl lite såntdär snack om att jag kanske ska ta mig dit snart igen.. Man får väl se vad som händer liksom.

Ikväll blev det att äta av Jessicas soppa, den var faktiskt riktigt god, sen blev det att duscha och kolla en film som Emma hyrt. Ska nog inte ens försöka förklara filmen, som jag alltid säger när jag sett en film, men den var både fin och seg på samma gång.. Helt klart en film man såg klart på, men som man inte skulle få för sig att kolla på igen.. Det var inte riktigt min smak av filmer, ifall man säger det på det sättet.. Men visst, den var fin.

Nu blev det iaf lite dator innan jag ska sova. 
Hörs la mer i morron kanske. 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Trevligt Trevligt!!!

2009-08-28 @ 13:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0