23/8-2, äventyret!

Såja, då var man i Båstad igen då.

Emmas och mitt "lilla" äventyr är avslutat och gick finfint.. 
Äventyret gick ut på att köra ner Emmas moppe till Båstad. Det tog ungefär fyra timmar, med lite felkörningar och lite pauser. 
Vi fick se rätt mycket på vägen ner med, tex fick vi se kossor, stora mjölkpaket, husvagnar, bilar, ängar, vägar, skyltar och en massa, massa mer. 
Tog lite bilder med, tänkte lägga upp några få av dem här. 
Hahah jaa just de ja, i Halmstad så körde vi världens omväg. för Emmas pappa sa att vi skulle köra en speciell väg, men när vi gjorde det kom vi efter typ fem minuter tillbaka till den platsen där vi började allt.. kändes lite smått onödigt sådär. 
Sen helt plötsligt kom vi ner till hamnen, även om vi inte skulle vara där.. men det gjorde inte så mkt, fick ju ett fint ställe att stanna och fika lite på.. Men sen iaf, då hittade vi ut från Halmstad och åkte och besökte Emmas faster en stund, hon bodde ju ändå på vägen liksom.. och sen efter det var det inte långt kvar. 
Sen när vi kom hem blev det att slänga in väskan och sen till Spara för att handla lite, sen kom Emmas farmor och farfar med våra saker.. 
Och ikväll blev det att kolla på någon skum tjejfilm, ska inte ens försöka beskriva den, kommer bara låta ännu mer sjuk än den faktiskt var.. Och så tvättade vi lite också, hahah så bra är vi! 

Och nu gick folket för att sova, så då satte jag mig här, som vanligt typ.. Och i morron är det ny vecka, segt! 

Allt från mig för idag. Bilderna nu då.. 

Hahah,, aah du ser nog själv vad de är.. 

Och så stanna vi för lite påfyllning av energi och så.

Sen lite av kossorna, jag missa ju den stora flocken av dem tyvärr. 

Sen där vi stanna och åt.. 

Och sen såg vi skylten med "pensionat, resaturang Hjorten" på.. så då förstod vi att vi var framme, men missa att ta bild på den.. 

Tack för mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0