20/12- 2

Blir inga bilder från idag, för min mobil har fått för sig att gå sönder. 
Satt helt lugnt och titta på tv och smsa med Simon när någon liten grejs i mobilen lossnar typ och nu går det inte att öppna och stänga den som vanligt, liksom visst det går att använda den, så helt död är den ju inte, men mamma ska lämna in den i morron så får vi se när man kan få tillbaka den. Så länge får jag använda mammas jättegamla, eftersom det är den enda mobil vi har hemma som vi inte bytt ut för att den gått sönder. 
Säger då de, dagens mobiler håller ju ingenting. Bättre var det förr när man kunde kasta sin mobil flera meter uppifrån med all kraft man hade och det enda som hände var att batteriet flög ut och att man fick sätta tillbaka det och sen var det inte mer med den saken. 
Min dator är rätt seg nu med för sitter och säkerhetskopierar allt från mobilen till datorn typ, så det slöar ner den värre än vanligt. 

Har även kommit på att Anna Anka nog är den mest dryga och pantade person jag kan komma på. Allt hon säger är bara skit och hon tror att hon vet allt och är bäst. Lite smått störande är det ju också att det står om henne precis överallt, liksom vad ser folk hos henne som är så himla bra? Hahah skrattretande är vad hon är! 

Funderar på om jag ska använda även denna kväll och natt till att bli en natt med många timmars sömn eller om jag kanske ska försöka hålla mig vaken lite så jag faktiskt känner av att det är lov..? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0