20/12

Igår gick jag och la mig jättetidigt, mådde inte riktigt bra, så har sovit typ 11 timmar inatt men vaknade ändå vid 10 idag. Så då blev det att ligga kvar en stund, ungefär tills pappa började dammsuga, sen gick man upp. 
Då blev det storstädning av mitt rum, fy jädrar vad dammigt här var! Slängde en del saker också, såsom gamla tidningar man var stort fan av som mindre som man nu inte ens kan förstå hur någon kan orka skriva. Och en hel del gamla grejer man gjorde som mindre, tex teckningar, dikter, noveller och saker man gjorde i skolan osv. 
Sen blev det att ta fram lite tomtar och sådant trevligt som påminner lite lätt om att det faktiskt bara är fyra dagar kvar till jul nu. 
Och så blev det att ta in granen och klä den, fulare gran får man nog leta efter, hahha!
Tog lite bilder från städning och gran som jag planerat att lägga upp här, men har dem inte på datorn nu så får se om de kommer sen eller inte. 

Var även ute med Madde lite innan, gick runt på en gammal helig promenad, precis som förr i tiden. Snöade ju lite innan idag med, men det har tydligen slutat nu men jag hoppas det börjar snöa massa på onsdag igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0