21/12 nr 2

Har precis fixat julgodis, blev knäck och mariannetryffel, eller vad de nu hette. Hoppas de blir gott. 
Har även fått min julklapp av Emma ikväll, det var ett fint armband. Hon fick ett halsband av mig som jag tror hon blev rätt glad för faktiskt! 
Pappa sa att det ska snöa massa här i morron, så då blir det inget Ullared för min del men jag får ju snö, det är också nice! Ullared kan man ju åka till någon annan gång liksom. 
Har även kommit på att jag vill gå på bio, eller aah jag har vetat det ett tag egentligen men iaf, vill se avatar, men vet ingen som vill följa med mig, så vet du någon så säg till! 

Är väldigt trött idag, så planerar att sova jättetidigt, fast tror det kommer skita sig ifall Simon kommer hem snart och sätter sig vid datorn, han brukar vara rätt bra på att få mig att stanna. Men de är fint! Ska iaf gå och borsta tänderna nu så man får bort allt socker från dem som man fick av all avsmakning vid baket, hahah. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0