22/12 nr 2

Blev ingen film, hittade ingen så det fick bli två red bull ist, lika fint det!
Sen blev det en liten runda typ, snackade lite och så, trevligt må jag säga, fast tiden går fort när man har skojsigt.
Sitter just nu i Simons knä och lyssnar på Peter Jöback, de är faktiskt fint! Har precis vart snäll flickvän och bäddat Simons säng så han kan sova där, ibland är han lite pedantisk av sig! Men tycker om honom iaf.

Joo, fick julklapp av plutten innan med, jättefint armband!! Så fick han paket av mig också, ibland är jag bra snäll asså! Så det borde rädda min jul så jag får massa julklappar även om mamma inte tycker jag ska få det eftersom jag döda spindeln som bodde under min dinusarie (stavas?)sko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0