23/12

Dan före dan idag då, eller vet att klockan är över 12 och att det då står att det är julafton men det tänker inte jag bry mig om, för i min värld är det fortfarande den 23:de! 
Så idag har man vaknat och gjort sig klar, sen blev det att åka med Simon till kungsmässan för han skulle införskaffa sig lite julklappar, och det gick ju fint efter en stund. Dock tittade han efter saker till sig själv mest, han är nog lite egoistisk av sig ibland! Men han lyckades ju att hitta paket till alla han skulle så det är ju duktigt.
Sen efter det blev det att åka hem och äta lite och promenera en sväng med vovven, han såg verkligen lycklig ut när han "hoppade" runt i snön! 
Sen hjälpte jag Simon att slå in sina paket, han lyckades ju inte så bra själv, men det mesta fick han göra själv ändå han måste ju faktiskt lära sig så han kan slå in fina paket till mig sen!
Hihi. 
Sen åkte jag hem, då mötte bror mig på stationen, kändes lite småkomiskt när han kom och krama om mig och sa "välkommen hem", eftersom han själv kom hem bara en timma innan mig.  
Så berättade jag om min lilla resa till Kungsbacka igår och Marcus bara skratta åt mig. Sen hemma så krama han mig och vägrade släppa! Men sen släppte han mig när jag sa att han kunde hjälpa mig med att slå in paket, han är söt han! 
Så ikväll blev det att smaka på julmat och att titta lite på bingolotto, fast jag fattar inte spelen på bingolotto, de är för komplicerat för mig! Och så åt jag mig lite tjock på aladdinask och knäck, så nu blir det många fina hål i tänderna!

Och nu sitter jag och pratar med Anton om vad han skulle önskat sig i julklapp och så pratar jag med Simon om att jag älskar honom även om han är lite speciell ibland, men att jag tycker om honom som han är och att han inte ska vara "normal", vad de nu är? för om han blir det så är han inte han ju, och då funkar det ju inte!
Typ. 

Och de va de de, får se om jag skriver i morron, på självaste julafton vill man ju kanske inte sitta vid datorn liksom, men vem vet om man får lite tid över, annars så säger jag GOD JUL! 



Kommentarer
Postat av: AiM = Anton Ivo Marin

HAHAHA såå söööt du är med ditt "typ" efter simons normalitet där :D Blev jätteglad XD



btw.. har fixat leg :D

2009-12-24 @ 01:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0