3 dagar kvar!

Idag vakna man vid 10, så tänkte jag ta en dusch, men blev lite smått irriterad på pappa när jag märkte att han inte alls fixat den som han sa, så fick ta mina kläder och min handduk och springa ner genom hela huset till den andra duschen, inte för att det är så jobbigt i sig kanske, men gillar inte den så mycket, hahah. 
Efter duschen blev det iaf att äta lite och sådant annat intressant att skriva, och sen samtalade jag lite med min plutt på msn. 
Sen blev det att låna bilen och ta sig ut på halkbanan ner till stan för att kolla de sista julklapparna, så nu är alla klappar inhandlade förutom till farfar men den ska jag ta i morron på Ullared. Postade även mammas 10 julkort, lite lagom duktig och hjälpsam är man ju! Sen har jag faktiskt plockat undan all disk och tomt diskmaskinen och slagit in typ jättemånga av mammas paket, så jag är snäll och borde få massa julklappar! Thihi. 
Tänkte på det lite när jag satt med mammas julklappar, ber hon mig slå in dem för hon tycker jag är bättre på det än hon, eller ber hon mig för hon inte orkar själv eller för att hon inte har tid? Hahah hoppas på de första. 
Sen iaf har det inte hänt så mycket än, tog jättelång tid att slå in Simons paket, blev aldrig nöjd! Och de som till och med var så fint från början när jag köpte de, varför skulle jag på det och förstöra? Lätt att vara efterklok. 

Får även tillbaka min mobil när mamma kommer hem, för när hon skulle lämna in den sa de att de tyckte hon kunde komma tillbaka i mitten av januari för då hade de mer tid och kunde kolla på den på en gång när de inte var lediga hela tiden som nu över jul, så jag får springa runt med söndrig mobil, jippii!
Fast iaf bättre än inget alls, hoppas bara den inte pajar ännu mera! 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart för att du är helt bäst på att slå in paket.

2009-12-23 @ 11:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0