8/12

Satt och tittade runt lite överallt när jag helt plötsligt fick akut lust att skriva blogg.
Men så loggade jag in och tänkte börja skriva, men blev sittandes med fingrarna på tangenterna och ögonen tittandes på skärmen, längre än så kom jag inte, för visste inte alls hur jag skulle börja. 
Har akut lust att skriva, men verkligen ingenting att säga. Hur gör man då, struntar i att skriva, eller skriver man bara massa onödigt? Jag bestämde mig iaf för att skriva lite onödigt. 

Hade prov i drycker idag, om sprit, tror nog det gick rätt fint. Efter det blev det att kolla film och två uppgifter, sen slutade man. Så jag började promenera hem vid 12 ungefär och var hemma runt 13 nått för stannade med Emma på systemet en stund med. 
Sen hemma har det blivit att titta på en och en halv film och laga och äta lite mat. Blev kyckling och ris idag, gott!
Annars har det inte hänt mycket idag faktiskt. Får väl se vart resten av kvällen leder till nu när man inte har något att plugga.

Pratade lite med Simon igår, eller lite kanske det inte heter när de är typ 2-3 timmar eller så, men det var fint iaf. Var iofs rätt negativt till allt när vi började prata, men sen "tvingade" han mig att jag ska komma till honom på lördag så vi kan göra fruktsallad, med massa goda frukter i, och fixa en skräckfilm som vi kan sitta och vara rädda till tillsammans. Först lovade han ju iofs mig massa godis, men när jag nästintill skrek att jag inte är sugen på godis mera så ändrade han sig till frukt ist. Så då kunde man ju inte annat än att tänka tanken över hur underbar pojkvän man har och så tackade jag ja till denna trevliga lilla inbjudan. Och sen fick jag skrattanfall igen och skrattade åt allt och ingenting och sen skrattade jag ännu mer bara för jag kände mig så dum som skrattade åt ingenting, förstår inte hur Simon orkar med mig alltid.
Sen skulle vi iaf lägga på, så berättade jag att jag ibland skickar ett sms till den jag precis pratat med när den lägger på, så skriver jag typ "du klicka mig!! ='( " , och sen säger Simon åt mig att lägga på, och självklart skickar han sånt sms till mig då bara för att reta mig! Inte snällt!! 
Men jag tycker ju självklart om honom iaf, även om han gillar att retas ibland. Och jag kan lova, han kommer få tillbaka det någon gång! 

Sen på tal om ingenting, men det är snart fredag och då ska jag åka till posten och hämta mitt körkort tänkte om ni ville veta! 

Men nu måste jag fylla på min vattenflaska för typ fjärde gången idag, så vi hörs, ha de bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0