Jul 2009!

Kom precis upp från ett litet bad, skönt men tråkigt. Som alltid, hahah. 
Julafton var fint, blev precis som vanligt med att äta hos farmor och farfar sen hem till oss för Kalle Anka och sen julklappsutdelning och sen lite julbord. 
Fick en Winnerbäcksbiljett av bror min,
Det är kärlek!
Sen fick jag två linnen, pengar, hjälp till dator, pengar till tågresor, behövs väldigt mycket! Sen smink typ, och ett litet tåglok i plast, typ för de som är ett år (pengarna till tågbiljetter låg på det). Sen var det säkert mera, som man inte tänker på just nu, men det var iaf fina saker. Så tack så mycket alla! 
Sen blev det att sova, så vakna man vid 12 idag. fortfarande väldigt trött. Så blev det att äta lite och sen har man inte gjort mycket alls faktiskt, bara lite dator, sett på en serie och sen tagit ett bad. 
Ikväll vet jag fortfarande inte riktigt om de händer nått, har inte så stor ork att hitta på saker, men tror jag blir lätt uttråkad av att bara sitta hemma. Fast kan ju vara skönt det med kanske eftersom det troligtvis inte blir så mycket mer av det under detta lovet. För i morron kommer älskling hit! 


Kommentarer
Postat av: Lucas Liljemark

Hej, Johanna i år såg jag för första verkligen första gången någonsin aldrig Kalle Anka pga av min döda morfar annars har de varit en hemskt förjävligt jul gråter "snyft"



Fina bra julklappar jaa jag har också fått ungefär likadana bl a pengar digitalkamera och kläder i nuläget sitter jag och skriver till dig på msn...



Du får ha en grymt bra dag imorgon med din Simon har inge annat vidare kommentera angående din blogg tills vidare...



MVH Lucas Trångsund

2009-12-26 @ 03:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0