Kent - Utan dina andetag

Typ gammal men fin låt, gillar den i små mängder såhär någon gång om året, så den får en liten plats här på bloggen.

Sista tisdagen i skolan innan jullovet är nu avklarad, fick sluta vid halv 12 typ och det var efter att först stått och väntat på bussen i 40 minuter i morse, eftersom de inte kunde starta bussen för det var för kallt. Så äkta Sverige, blir typ 2 minus och hela landet går under och alla blir helt inkompetenta av sig och inte vet vad de ska ta sig till. 
Men iaf, man kom ju till skolan sådär en halvtimme försent, de är ju lite lagom sådär, så blev det iaf att välja en dryck av några som stod på tavlan och ta reda på fakta om det, jag fick anissprit. 
Så letade man efter något intressant till det och sen redovisade vi det för resten av klassen, som förövrigt bestod utav 6 personer idag plus läraren, känns nödvändigt med sista veckan såhär. 
Sen blev det iaf att provsmaka lite olika likörer och annat sånt grejs. Inget vidare om jag får säga det själv, vet dock inte om det beror på att det var typ klockan 10 på förmiddagen eller om det helt enkelt inte riktigt är min grej. 
Sen blev det att se en film och sen slutade jag. 
Har snöat lite idag med, vilket nu har övergått i regn tyvärr, men det var fint så länge det varade. 

Så nu sitter jag här och samtalar lite smått med Simon på msn och så funderar jag på vad man ska äta ikväll. 
Har köpt apelsiner, det säger Frida är nyttigt med mycket vitaminer, så blir nog att äta en sådan iaf. 

Nu logga Anton in på msn, Wihooo!! Hoppas han är social idag. 

Har för övrigt ont i min tunga, för brände mig på den varma chockeladen jag drack innan, hahah de va lite kul! 

Men jaaa, de va allt nu då! Skriver igen när jag kmr på något att lätta mitt hjärta med. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0