Mogen?

Herregud vad man kan vara bra ibland!

Idag blev det att gå upp halv 11, sen dra in till stan med mamma. 
Köpte massa julklappar och så, så nu är det bara typ 3 eller 4 kvar att införskaffa sig, så här tidig har jag aldrig varit! Fast i år har jag ju då mognat upp lite ;)
Sen efter julklappsinköp blev det att handla lite mat och sen hem. 
Hemma blev det att äta en glass och en clementin, det kallar jag bra lunch!
Sen efter lunchen blev det att plugga lite, så skrev klart mitt arbete som jag förövrigt inte ska vara klar med fören nästa måndag, även där ett bevis på att jag mognat

Så nu är det utskrivet och klart, det enda felet jag hitta på det var att det var för långa rader och ett litet k ist för ett stort k på en mening, men vem orkar bry sig, min lärare kan ju ändå inte se skillnad på ett å och ett ä så hon märker nog inget iaf. 
Sen blev det iaf att snacka lite med Frida om att hon ska agera mattelärare för mig i morron, eftersom jag typ är allmänt dum i huvudet och inte fattar någonting, men matte C är faktiskt väldigt komplicerat i mina ögon! Så hoppas hon kan få mig att klara provet iaf. 
Sen har jag även plockat fram min ängel som brukar stå i fönstret varje jul, den är lite fin. Så nu har jag två änglar i mitt liv, en i fönstret och en i Kungsbacka <3.
Hade ju iofs planerat att försöka fixa duschen lite där uppe idag med, så tror jag får göra det sen när jag skrivit klart. Ännu ett bevis på att jag mognat, herregud vad mogen jag måste vara!

Just det ja! Tror jag missat att nämna att jag fått körkort i veckan, så nu vet du. 

Tror typ det var det jag hade att säga denna gång, så vi hörs! 



Kommentarer
Postat av: Siiimon

Min flicka har mognat till sig väldigt mycket:O :D <33

2009-12-05 @ 22:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0