19/2

Haaaalllloo!! 
Idag är det näst sista dagen på lovet, om man inte räknar helgen då.. 
Dagen idag har vart chill, sov lite lagom länge.. pluggade lite lagom mkt, ätit lite lagom, aah, gjort allt i en lagom mängd liksom.. men nått som inte är lagom, det är uttråkningen (!) är så frukstansvärt uttråkad å vill bara hitta på nått !
Jag längtar efter en såndär kväll när man vaknar dagen efter å ba "Ooh, igår var den bästa kvällen på läääänge.. så sjukt obeskrivligt kul !! " Meeen, det verkar ju inte bli någon sådan.. men kanske (!?) 
En till sak som var lagom idag var mitt ego.. har tagit lagom många egopix, hahah, varje dag nya bilder typ ! naajs !
Snackade lite med Granholm innan, de var flumm som satan å naajs som en kaktus ! 
Påtal om kaktus, min mamma hittade mina gammla kaktusar jag haft på mitt rum för ett bra tag sedan.. men nu är de slängda, stackarna.. Menmen liksom, det kallas ju livscirklen.. (eller?) 
Lite kul var det osså när först mamma kom hem från jobbet, gick in i mitt rum å sa "du kanske ska kolla igenom dina kläder vilket som är rent å smuttsigt?" å sen kmr pappa in efter typ 20 min å säger "ditt rum ser ut som en tennisspelares hotellrum" jag ba "vadå?" han ba "jaa, stökigt.. de brukar de osså ha en del av dem" jag ba "jahaa, aah jag vet inte, jag har aldrig varit med nån tennisspelare.." han ba "*kollar skumt* HAHAH nehee okeej.. men ni skulle nog passa bra tsm" 
HAHAH aah, de va kanske inte så kul såhär.. men det var kul IRL liksom..  
Gjorde en liten tabbe idag mot Granholm med, han påpekade mina vantar, sen sa mamma" det är fint att du har en av varje färg" så säger jag det till Granholm å ska visa i cam.. å sätter upp ena handen å skriver - röd, å sen sätter jag upp andra handen å skriver -grå.. sen när jag precis gjort det börjar han skratta skit mkt å då fattar jag vad de roliga är.. min cam är ju i svartvit, så allt var ju grått å svart, även på den röda.. xD han kalla mig knasboll -.- ... menmen jag vet att han tyckte om det (!) 
Känner att jag varit helt lagom idag, men skriver gör jag alldeles för mkt, igeeen.. men jag älskar det ! 
Men nu ska jag gå å äta mina sex stycken köttbullar å mina kanske...några hundra (?) stycken mackaroner.. 
men kanske, kanske att jag återkommer senare ikväll om kvällen leder till något kul.. 
Pussheeejs !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0