19/2,nr 2

Aah juste, skrev ju att jag skulle skriva igen om det hände något ikväll, å visst hände det saker alltid..
Blev dock inte att jag träffade Kenny som jag trodde, menmen.. 
Först var jag ute å gick, snackade med Anton i tel då.. mys 
Sen kom Frida, massa mys det med !
Sen när Frida dragit hem blev det msn, snackade med lite olika folk sådära.. 
Men skönast av allt var det nog att prata med Bobban igen, vet att det inte var längesen jag gjorde det..
Men allt kändes så fel då å tiden utan honom nu kändes mega lång.. 

Sen glömde jag nämna en liten, eller rätt stor grej kanske, innan.. jag vill ha en piercing !! Jaah, jag vill verkligen det, i läppen ! 

Just nu funderar jag starkt på att sova, sitter å drogar i mig Winnerbäck, vilket faktiskt inte är speciellt jätteovanligt ! men han är kärlek så det är inte konstigt !  

"Jag dricker glögg
Med balkong dörren öppen inatt
Jag är så trött på alla mail och koder
Jag vill ha dig här på riktigt inatt
Och suga liv ur din halspulsåder"


Men time to sleepa nu.. så sov gott !
Pussheeejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0