20/2-natt

Kvällen blev ju inte precis som jag planerat.. Blev, till Kennys glädje, att sitta hemma med mamma å pappa å kolla på "på spåret".. feta tråkigt.. menmen, drog till msn sen, snackade lite med Tööönt.. Var kankse inte så givande som jag hoppats, men alltid trevligt å prata med henne.
Fick osså läsa en blogg från en kompis, väldigt speciellt skrivet, men jag tyckte om det. Kanske att han skulle tänka på att läsa igenom det han skrivit innan han publicerade det dock, men älskade budskapet eller vad man ska kalla det i texterna, blir till att fortsätta läsa! 
Just nu var ju mina planer på att sova, men fick nått ryck å börja skriva här ist.. Ligger osså å drogar i Winnerbäck som vanligt.. Bästa på länge..

Finns mkt tankar i mig just nu, kan inte få fram alla.. men det börjar bli redigt jobbigt.. Saknar att känna mig sådär överlycklig hela tiden.. Nu ligger jag i ett såntdär mellan läge, mår varken bra eller dåligt.. bara lever å finns liksom.. 

Saknar att det verkligen inte händer nått i mitt liv längre, saknar att träffa folk, att skratta, att må bra helt enkelt.. 

Aja, sova nu då kanske, så man orkar vakna i morron å baka tårta, blir ju lite firande för mig då.. trevligttrevligt.. 
Sov gott ! Pussheejs 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0