20/2

Hejhallop!
Dagen idag har bestått av att tvätta, dammsuga, blocka ur diskmaskinen, duscha å snacka en stor del med Kenny.. 
Så nu är mitt rum fint igen, helt otroligt.  
Visst är det tråkigt att tvätta, dammsuga osv. men nu slipper man det ju i morron, wihoo! Har kommit fram till att Kenny verkar vara en trevlig liten prick, urgullig typ, å vet ni? Han bor i fbg, otroligt asså! 
Ikväll blir det nog att träffa Emma, iaf om det blir som planerat å det hoppas jag eftersom jag har fixat mitt hår för hennes skull, snäll jag är.. 
Just nu sitter jag å skriver här, lyssnar lite musik, väntar på att maten ska bli klar å dricker limeläsk, mysigtmysigt !
Finns nog inte mkt mer att säga just nu faktiskt.. kmr kanske senare eller i morron, beroende på om jag träffar Emma eller inte.. 



Kommentarer
Postat av: Stockholms Marin

Blocka ur diskmaskinen låter som en bra ide XD

2009-02-21 @ 01:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0