21/2

Dagen idag har varit bra, vaknade lagom sent, låg kvar i sängen lagom länge..  Sen var det att fixa för kalas.
Göra tårta å sådant myspys. Sen kom folket, fick pengar, en tröja, shorst, hårddisk å ska få skor sen, najs saker ! 
Tårtan blev omtyckt osså (stolt), maten var god, å aah.. hela kvällen var rätt najs ! 
Skrattade rätt mkt när min moster börja prata om mig när jag var liten, tydligen var jag lättroad redan då.. tydligen roade jag mig med att sitta å leka med tågbana, ni vet sån av trä så kör man runt, runt med ett litet fult tåg.. Kunde tydligen roa mig flera timmar med det, otroligt asså ! Å sen när jag spelade, det där spelet som jag inte minns namnet på nu, men när det är bilder på brickor så vänder man två brickor å ska ha samma bild, då pekade jag alltid på vart den andra bilden låg så de jag spelade med vände rätt bricka, hur dum får man bli liksom !?!? herregud asså ! 
Sen snacka jag med Anton ett tag, vi försökte lösa korsord.. gick nog inte så bra faktiskt, svårt över telefon å svårt med svåra korsord.. men naajs va de !
Sen nu blev det msn, musik å skriva här då.. känner att jag är väldigt seg på att skriva idag.. menmen.
Blir nog sova snart.. Så Pussheejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0