Fredag

Varm säng, 

Svarta lakan, svarta väggar med vita papper på, 
papper med bokstäver i olika färger, 
bokstäver som bildar ord, 
en mening, 
en text. 

Framför mig ser jag datorn, 
datorn med alla dikter, bilder och låtar, 
det som påminner mig om livet, 
hjälper mig i svåra stunder, 
får mig att skratta och gråta. 

Jag ser mobilen, 
känner den vibrera, 
sms, 
läser det, 
orkar inte förstå om det var seriöst menat eller på skämt, 
orkar inte fråga, svarar bara på frågan. 

Ny låt spelas, 
tankarna om dig återvänder till mig, 
tittar på en bild, 
studerar dig, 
studerar mig, 
Känner lyckan i bilden, känslan när bilden togs. 

Läser orden om och om igen, 
kvällen är långsam, 
känner John Blund nära mig nu, 
vill avsluta och sova, 
kan inte, har för mycket att ge, 
så mycket tankar jag vill dela med mig av. 

Saknar tiden med dig, 
alla skratt och alla tårar, 
alla minnen vi delar, 
längtan efter dig, 
lyckan av att få vara din, 
tryggheten du gav mig.

Kommentarer
Postat av: Stockholms Marin

awww :') jag måste bara säga BABY!!!!<333



Tiden återvänder, det blir en comeback för Johanna och Anton... utan tvekan (A)



saknar allt!

2009-02-07 @ 00:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0