Veckan..

HalloHallo! 
Johanna is back liksom! Nu var man i Falkenberg igen då. Ska stanna här i 4-5 veckor nu. Har praktik.
Denna veckan har inte varit riktigt som alla andra veckor;

Måndag: Blev skola först, sen var jag, Emma, Emma, Linda å Hasse i Danmark.. KulKul va det verkligen =D

Tisdag: Jag blev 18(!!), först skolan när vi var i köket.. gick la bra. sen blev det prov. Sen åkte vi hem.. å på kvällen blev det överraskningsfest för mig, Wihoo! 

Onsdag:  Idag var det skola, sen hem, städa, plugga å sådan tråkigt.

Torsdag: Skolan dårå, med prov i småföretagande osv. sen hem, städa, packa, se på tv.. följa med när folket åt pizza. Hem å se på film som jag inte fattade så fick ringa Anton å be honom förklara, fattade bättre sen =D..

Fredag: Det är ju idag, å eftersom dagen inte är slut än har jag bara hunnit med skolan, åka hem, gå hem, ringa till Anton. tappa byxor. promenixa med mamma å äta.. Blir till att träffa Stina sen ikväll.. FunnyFunny! =D


Veckan var naajs, men jobbig! Blir till att sova i helgen asså.. xD

Skriver mer sen när jag träffat efterlängtade STINA som kommit hem från Thailand idag!! Wihoo!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0